praca informatyk Kąty Wrocławskie, praca pomoc techniczna Kąty Wrocławskie, praca help desk Kąty Wrocławskie
- Helpdesk,
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych,
- Konfigurowanie sprzętu komputerowego,
- Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania,
- Praca w zespole.
Wymagania
Wykształcenie techniczne,
Znajomość budowy urządzeń komputerowych,
Znajomość systemu Windows 7 i 10,
Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych,
Podstawowa znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, Outlook,
Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy
Zatrudnienie na umowę o pracę,
Pracę stacjonarną pon-pt, w godz. 8:00 – 16:00,
Możliwość doskonalenia umiejętności i pogłębiania wiedzy, udział w konferencjach, seminariach, szkoleniach wewnętrznych,
Przyjazną atmosferę pracy.
Klauzule informacyjne